Less

Dagen började som vanligt, var på rätt gott humör, satt i bussen och ville dansa *haha*
Men nån gång ändrades det, kan varit när jag kom till Trollhättan, kan varit när jag hämtade ut tentorna, eller när jag satte mig i salen och försökte lyssna på läraren eller när Therese från kontoret ringde och sa att nu säger Bosse att jag måste söka sommarjobb för det är så många som gjort det. Och vi vet ju alla hur bra det går för mig när jag söker saker på vanligt vis på det där stället. *suck* Hur svårt är det att säga till de andra att "Nej tyvärr vi har redan någon". Det är inte som de haft ute en annons ju. Inte när jag har kollat iaf.
Man känner sig så jävla grundlurad och utnyttjad så det finns inte.
Men det är ju bara att skriva den där ansökan och skicka iväg den. Jag är tacksam att hon iaf ringde och sa till för annars hade ju jag gått här. Men jag blir så less på allt. Jag ligger flera månader fram i tänket, men jag måste ju veta någorlunda hur det blir. Är ju kul om man kan betala för sig och inte bli vräkt. Vill ju gärna ha tak över huvudet.

Kollade arbetsförmedlingens sida här om dan så är väl några där jag kan söka med. Så får vi väl se om jag får ett sommarjobb eller om man får börja gå i klackar, kort-kort och läderväska nere vid Pressbyrån.
Eller den där sambon, han hade suttit fint nu och senare. Så vet ni någon kan ni ju skicka honom hit.

Väntar på att falukorven ska tina så man kan få nått att äta och sen ska det läsas. Är det tänkt.
Har huvudvärk men går nog över med lite mat och ett par tabletter.

Nej nu ska jag gå och vara less i köket istället.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Karen

jag kommer inte in på msn! Funkar det för dig?

2009-03-09 @ 20:07:22
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0