Låååång onsdag

Okej, jag hade lite fel.. Får räkna med 1000 kr för en tur och retur resa från den flygplatsen i norge till Bergen.
Men fortfarande billigare än det där andra..
Ja ja, inte så jag kan åka imorgon, så det löser sig.
Fortfarande förkylder här. Somnade från tvn förut, det var skööönt. Tills det blev alldeles för varmt och halsen bråkade igen.
Nu är jag bra rastlös men har ingen ork till nått. Väntar på att Grey's ska börja. Och jag vill ha goooodis.
Pratade med Valle förut med, blir ingen drink på skärtorsdagen.. Hon ska jobba dag hela påsk. :(

Vi ska visst flytta fram klockan på söndag med, gäller att inte glömma det då.

Nej nu ska jag väl fortsätta glo på tv.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0