Ja hopp

Min gardinstång i rummet sitter inte där den ska längre.. Den ligger på golvet!
Som tur är så drog den inte med sig lampa och sånt på väg ner..
Men den hållaren som ramlade ner, gick i två bitar :(
Kul att inga gardiner ha uppe..
Den har suttit bra löst länge har jag sett, stången har varit lite sne och nu gick det visst inte mer.
Och innan har jag försökt kolla hur jag kan göra för att få den bättre men har inte vetat nått.
Så där fick jag för att jag glömt bort det. Har en gardinstång som jag väl skulle kunna slänga upp, men den är inte tillräckligt lång :(
Och så gillade jag ju den gartinstången som fanns här.
Stor svart trä stång.
Funderar på om man kan fixa hållaren men det hjälper ju inte att bara limma, och vet inte om man kan slå i nån spik för det är i böjen typ... Sånt här kan inte jag!

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0