*hmm*

Jag funderar.. Och är sista dagen för att fundera idag.
Nästa vecka, på lördagen är omtentan för mikroekonomin. Jag kan fortfarande inget, och tills dess lär jag inte ha lärt mig nått heller eftersom jag har en annan tenta på onsdagen innan.
Men jag undrar ifall jag ska göra den då iaf, för nästa tillfälle är inte förrän i augusti, eller om jag ska låta den ligga så länge och engagera mig åt de andra jag har istället innan vi slutar sista maj.
Hmm.. känns nog som jag har bestämt mig ändå..
Men vad säger ni stackars fyra som läser bloggen?

Kommentarer
Postat av: Mama

Det är bara du som kan svara på det. Du har säkert ett litet svar inom dig. Kram

2009-03-13 @ 05:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0