Godis eller inte godis

Jag ska ju inte äta godis på veckorna har jag tänkt, men denna veckan har det inte funkat så bra. Och inte med maten heller, varken denna eller förra veckan.
Men nu sitter jag ändå och funderar på om jag ska köpa mig ostbågar eller nått och ha till tvn.
Det hade varit såå gott. Vill alltid ha ostbågar efter illamående, haha.
Men vet inte om jag orkar gå till Konsum. Ibland är det bra att vara lat ;)
Försöker bestämma om hur jag ska göra imorgon med. Men jag får nog se imorgon när klockan ringer hur det känns.
Bra att börja missa redan andra föreläsningen. Men men sånt är det.
Men frågan då, godis eller inte godis..
Ja vi får väl se om jag får nån ork eller inte. ;)

Kommentarer
Postat av: carro a

godis

2009-03-26 @ 16:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0