En ny veckas början är snart slut

Ja just det, tentorna.
Fick hämtat ut två idag. Slog mina fem poäng iaf, fick sju ;)
Och två G (ja det stod visserligen G?) där man behövde tre :(
Men men, då hade jag iaf nått rätt. Bara resten som man ska förstå sig på med.
Ska se imorgon om ekonomistyrningen kommit in.
För sen är det ingen skola förrän nästa onsdag, då är det tenta dax igen. Är då aldrig annat.

Idag fick jag kommit mig en sväng till Hunnebo med Johan, det var skönt det. Blev lite bättre i humöret då.
Och sen åkte vi och pantade burkar Johan fått av Börje, han fick sig en liten peng där. 124 kr tror jag bestämt.
Och de brände rätt bra så han köpte sig en pokemon tidning och två pistoler med pilar i 10 kronors fynden. ;)
Sen föreslog jag att han skulle spara resten så han kunde köpa nått någon annan gång.

Och sen har jag suttit här och kollat runt. Erbjöd mig till Kristina att gifta mig så hon fick gå på sån fest igen.
Är ju bara ett rätt stort problem då... Finns ju ingen att gifta sig med ;)
Och så har jag pratat lite med Valle i telen, vi kanska ska ut på påsk och kolla läget.....  ;)
Men inget bestämt då hon hade andra erbjudanden den dagen med.

Nu ska jag nog snart ta och lägga mig, somnade seeent igår och tidigt upp och inte ens kunnat sova direkt på bussen, så är lite trötter. Och Karens dator är galen så hon är inte på msn och gör mig sällskap :(


Ni får sova så gott.

Natti natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0