En dag i mars

Har fått svar på en tenta, men inte den som borde vara först.
Fått svar på mikroekonomin, och det var ju som väntat.
Inte klarad.
Men vill veta de andra två.
Det är de jag är nyfiken och rädd för att få veta hur det gick på.

Nu har jag faktiskt kört lite övningar här, känns i benen,
så imorgon kommer jag väl gå så där snyggt som jag gjorde i lördags :P
Sen har jag inte mycket mer att säga..

Så jag av slutar med detta..



Oliver fyller två år idag! =D
Många grattis från "moster"!
Önskar ni bodde närmare så man kunde komma och gratta istället
(och få se honom växa live och inte bara på kort).
Har hört att han var super nöjd med ett pussel han fått iaf.
Från mig får han bara kärlek skickat :(
Men det är ju inte fy skam det heller!
Det är väl ändå det bästa ;)
Grattis igen =)


Och hej på er andra.
Kisses


Kommentarer
Postat av: Karen

Kärlek är det bästa man kan få! vad hade vi gjort utan det?

2009-03-04 @ 22:06:53
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0