Ännu en fredag är avklarad

Måste ju få säga att Robin är allt bra söt ibland.
Idag hade vi bestämt att det var film dax. (som oftast på fredagar)
Och han skulle inte kunna förrän vid nio.
Så när han ringde och sa att han var hemma gick jag dit
och då hade han ställt fram cola och glas
och så låg det en alldeles egen chokladkaka till mig! :)
Mint krokant... Mmmmm så gott!
Så rätt söt är han ibland ändå.
Det bra väger över det mindra bra kanske ;)
Ge mig en chokladkaka och allt är fine! :P

Idag har dagen bara sprungit förbi..
Jag har läst, sett på tv, gråtit, skrattat, läst, suttit på msn, läst,
tagit ett varmt bad, pratat mer på msn, skojat och drömt lite ;),
skrivit lite här, diggat loss till dansband och fått ett litet party humör,
varit och sett på film och ätit choklad, pratat lite mer på msn och nu..
Ja nu ska jag nog försöka läsa lite mer innan det blir sängen.
Kanske ringa till mamma?
Får se om hon loggar in på msn så jag vet att hon är hemma ;)

Gråten kan jag säga var för jag såg på tv *hahaha*
Det var sorgligt och tårarna rann för fullt! *haha*

Kommentarer
Postat av: carro a

mammas gener lyser igenom=)

2009-03-15 @ 09:02:27
Postat av: Jessica

hahaha Ja det gör de allt! haha

2009-03-15 @ 14:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0