Mer dravel

Vilken slappar dag, eller bara allmänt lat dag det varit idag.
Den har jag mest spenderat på min soffa.
Klockan sju höll jag på att somna! Så fick rört lite på mig till köket ;)
Men hamnade allt i soffan igen.
Inget gör jag hemma. Dammsög och så visserligen i lördags och diskas gör det med jämna mellanrum så är väl inte så att jag måste städa-greja hemma. Utan mer att jag har lite Johan kläder att gå igenom, lite Johan kort som jag ska gå igenom och välja ut de som jag vill ha (är från honom som nyfödd och kanske upp till ett år typ),  kort som ska in i album och ram, PLUGGA, samla ihop alla papper som ska med på onsdag, skicka iväg papper till CSN och få fast de där "kanterna" på badkaret som jag fick rivit ner igår när jag fick ta bort liiite hår i avloppet... Var vatten över hela golvet när badkaret tömdes... Men nu är det bra tror jag. Vet inte hur de där ska sättas fast igen bara. Men det löser sig väl.
Så finns ju att göra och vad gör jag? Jo ligger som en soffpotatis.
Vill börja jobba snart! Så man gör nått på dagarna.
Fick anställningsavtal idag, men verkar bara vara för växeln..
Vad rörigt allt ska vara alltid på det stället då.. Men men får höra med de andra avdelningarna och se om det blir ett på varje där eller ett för båda.

Fick höra lite förut att jag inte gillar folk, vilket kan väl stämma ibland, men det lät så illa på det sättet det sas.
Men men, är väl bara att ta och låtsas som inget. Som vanligt.
Ja ja, kan jag ju fortsätta ogilla folk bäst jag vill. Har hört det förut att jag inte gillar nån så.
Är ett under jag har vänner tror jag. ;)

I helgen fick jag höra oxå att B tyckte han skulle ha min extra nyckel hem (?? tydligen räcker det inte att väcka mig genom att ringa på dörren utan han ska väcka mig genom att gå in ?? hahaha Så han kan komma och kasta den på mig när han blir sur nästa gång?? Nej nej. haha) Så sa jag "men tänk om jag inte är ensam då" och fick till svar "hahahaha det är du ju alltid hahaha"... Jo visserligen men tänk om tomten finns och ger mig ett stort paket till jul med nån i?
Ähh inget att bry sig om det heller.

Nej nu ska jag ligga lite mer i min soffa innan jag gör den stora ansträgningen och lägga mig i sängen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0