Dravel

Torsdag kväll... Sitter i soffan och kollar på tv, men finns inte mycket att se idag.
Och igår slutade ju Grey's... Och så jobbig känsla i magen jag hade efteråt. *haha*
Här kan man verkligen leva sig in i serierna :P
Och nu finns det inget direkt bra att se på på tv längre... Den långa väntan till hösten börjar ;)

Väntar på att Karen ska komma sig ut på msn med, hon skulle sitta med mig där ikväll sa hon men.. Ingen Karen i syne ;)

Annars händer inget som vanligt. Dagarna rullar på som de alltid gör.
Tv, dator, mat och träning. Wwiiee.. Så roligt! Eller... kanske inte..
Hade inte gjort nått att få jobba på kontoret.
Men men man kan inte få allt.

Idag har jag varit med Robin några timmar på kvällen. Var trevligt och många goa skratt :)

Imorgon är det skolavslutning för Johan, så ska till kyrkan och titta på när han sjunger :)
Sen ska han följa med mig hem.
Har hört att det ska bli regn... och nått om nån klass 1 varning?
Men hoppas det kommer senare för känns inte så kul att gå i kanske.. Men men det blir som det blir.
Tänkte kanske åka och handla med ifall Börje inte ska jobba.. Men vi får väl se hur det går med det.
Skulle behövt frosta av frysen, och han skulle tagit hem de sakerna jag ska ha kvar till sig så jag kunde göra det.
Men det glömdes bort för han stressade iväg så förut efter vi ätit.. Det vanliga uppförandet ska väl börja igen..
Ja ja, jag klarar mig nog utan avfrostad frys ett tag till ;)

På kvällen är det film med Robin som gäller bestämde vi igår. Vi har ju kommit lite ifrån våra fredagskvällar så är väl dax att få fart i dem igen. Alltid roligare att sitta där en ensam här. (iaf på en fredag ;))

Tvättade igår, så nu luktar det blöt tvätt i hela lägenheten. Fortfarande!
Har haft öppet balkongdörren lite sen igår men luktar ändå.. Gillar det inte. Men när man har ett slott får det bli så :P

Nej nu ska jag vänta lite mer och se om hon kommer ut och bläddra på tvn, sen blir det sängen!
Är rätt skönt att det inte börjar förrän kvart i tio imorgon i kyrkan, blir inte så tidigt ;)

Natti natt på er.

Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0