Gissa vad... Jo dravel!

Där sprang den fredagen iväg!

Började med att lyssna på barnen som sjöng i skolan :)
Lite ensam och vilse kände jag ju mig där.. Men tror jag såg tre eller fyra jag känner igen :P
Börje kom hem precis när det slutade så då hämtad han upp oss utanför kyrkan sen åkte vi hem och började med lunchen, eller ja.. Han gjorde :P
Johan spelade tv spel och jag.. Jag gjorde nog inte nått. *haha*
Var datorn och tv spel som gällde tills maten var klar och detsamma efteråt.
Förutom att vi "vuxna" somnade en stund och Johan kollade på Pingu. *stackar*
Men han hade väl hoppat på oss om det var så.

Vid två åkte B hem för att byta om och jag gjorde detsamma för då skulle det snart tränas.
Vid halv tre lämnade vi Johan i Hunnebo hos syster yster som skulle passa honom under tiden.
Men stackars Theo hade blivit dålig, jag tyckte kanske inte Johan skulle stanna då men tjoff satt vi i bilen iaf?
Vi sa till Caroline att hon fick ringa om det var så och när hon fått pratat med sjukvårdsupplysningen.
Kom oss till Tumlaren och började cykla, då ringde hon och sa att hon fick åka till Lysekil med honom för de symtom han hade kunde vara scharlakansfeber. Så jag sa att vi kommer nu. Ja.. jag kom iaf.. För han ville ju staaaaaanna kvaaaar...
Och jag orkade inte ta en diskussion där bland folk så tog nycklarna och åkte.
Fick iaf cyklat 8 minuter ;) mer än inget :P

Kom mig iaf till Hunnebo, fick fixat så Börje blev hämtat av Solveig istället så stannade jag och tog Albin så slapp hon ha med sig båda barnen.
Så det blev lite tv spel med den stora och bus med den lille :)
Han är så underbar så det är inte sant. *haha*
Johan blev lite avis tror jag, för jag sa så till Albin nån gång när vi busade så då frågade han "är inte jag underbar då?"
och det är han ju så det fick jag ju sagt att det är självklart han är. Så var han nöjd.
Han kom och kröp upp i knät han med och då blev Albin lite avis istället och skulle putta bort Johan. *haha*
Tur att man räcker till båda ;)
Vid sex skickade Carro sms att det var bara en vanlig förkylning och de var på väg hem.
Var ju skönt!
Så då gav jag Albin kvällsmat, tog på honom pyjamas och borstade tänderna för tänkte hon skulle slippa det iaf när hon kom hem. Fick t om diskat.. *haha* Inte illa att jag minns hur man gör nu när jag haft maskin till det ett tag ;)
Vi blev kvar en stund efter de kom hem för Theo ville så gärna spela med Johan och då la syster Albin så länge.

Tror klockan kan varit runt åtta när vi fick packat oss i bilen och åkt hem, lämnade bil och barn, bytte om från träningskläderna och så gick jag över till Robin och tittade på film. Det var ingen höjdar film.. Men men, satt iaf inte ensam :)

Så var väl hemma kvart över elva eller så och funderar nu på att lägga mig.
Skööööönt :)

Som ni förstått då blev det inget handlande av mat idag.. heller..
För det skulle vi visst inte hunnit? Tjugo i elva var vi hemma från kyrkan och vi skulle träna halv tre (ja det var visst satt i sten). Vet inte hur länge han tror det tar att handla mat men.. Tydligen ganska länge?
Så nu är det sagt söndag förmiddag.. Så kanske?
Men vi får väl se.

Imorgon ska jag iaf få lax! Ja om nu inte han ska jobba då som sist helg..
Solveig är det som är snäll och bjuder på mat. :)

Vet ni förresten, igår gjorde jag nått jag inte kommit på mig själv att göra sen.. ja jag vet inte när.
Jag glodde ut nån stackare på Konsum *hahahaha*
Men jag kände ju inte igen honom och han var ju inte ful :P
Då får man glo.. lite väl iaf? ;)
Robin bara skrattade åt mig efteråt. *haha*
Men det bjuder jag på :P
Inte så ofta jag tittar på folk så.

Men nu blir det tandborstning och sängen, dock inte på samma gång.

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0