Tisdag

Är fortfarande kräftröd och bränd men men sånt är livet ;)
Annars har jag inte gjort mycket idag, hela förmiddagen spenderade jag i en bil. *haha*
Blev väckt kvart i åtta av Börje, han ville ha sällskap fram och tillbaka till Trollhättan han hade (och har) fortfarande väldigt ont i nacken och kan inte riktigt röra sig, ser lite kul ut faktiskt ;)
Så jag åkte med dit och tillbaka och sen var han runt i Kungshamn på olika ärenden och jag satt i bilen.
Den har AC så det funkade fint ;)
Vi satt och kollade en sväng på tv efteråt, tills han åkte hem och jag låg här under fläkten ensam och glodde på tv.
Tur man har den! Fast idag har iaf inte solen legat på så som de andra dagarna men ändå varmt.
Sen kom Börje med en hink räkor som han fått av Christian!
Gott var det :)
Strax efter fyra träffade jag Valle här på utsidan, hon ville se min snygga bränna.. Den är lite fläckvis och på ena armen ser det ut som jag har ett kors som är vitt... Vet inte hur det gått till. *haha*
Men hon tyckte då inte att det såg så farligt ut.. Men sa till henne att hon vet inte hur det känns! Jag tycker det ser illa ut, fast klart bättre än igår kväll men inte bra.
Vi tog en liten sväng till Konsum och sen var jag hem igen.
Då fick jag plockat lite och startat en disk. Så kom Johan och Börje.
Men nu är jag ensam igen och sitter under fläkten och glor på tv... Vad ovanligt :P

Imorgon ska jag nog till kontoret.. Sa onsdag eller torsdag.. Men tror jag går redan imorgon.
Bara förmiddag tror jag. Ska prata med de andra avdelningarna med så jag vet när jag ska börja på måndag och vad jag ska göra ;) Kan ju vara bra. Ska även lämna in timrapporten för juni, hela 7,5 timme var det ju då ;)
Snart är det ju dax att börja på riktigt!! Ska bli så skönt!! :D
Då hoppas jag jag får lite ordning på mitt liv ;)

Väntar på att det ska ramla in lite smycken här. Hoppas de kommer innan lördag..
Är ju då de är tänkta att användas..

Fick betalt räkningarna med ;)
Fick hela 200 kr över! Blev glatt överraskad då jag trodde det skulle vara typ 50 kr. *haha*

Nej, fortsätta glo på tv kanske..
Skulle ju behövt plugga men finns väl ingen, inte ens jag, som tror jag skulle öppna böckerna..

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0