Söndags dravel

Helgen över och en ny vecka finns i horisonten..

Varit lungt, som det brukar, under helgen.

Idag fick jag iaf handlat hem mat och sånt, var på Torp två gånger.. *haha*
Först för att handla, hem och packa upp och sen in igen med syster och barnen för "barnkalaset" som de hade.
Det fanns hoppborg och fiskedamm och sånt.
Tror de hade roligt iaf :)

Nu på kvällen har jag spelat tv spel med Johan och så har vi packat in maten i fryspåsar, delat upp det.
Sen skickade jag bort allt till Börje och hans frys ;) Nej, jag bar det faktiskt helt själv ;)
Så nu står min frys för avfrostning.

Ja det var väl det spännande jag hade att säga :P

Snart lägga mig tror jag.. Sängen lockar allt lite.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0