Nya favvo färgen?

Idag var jag ute i morse och gick med Valle. Det var sagt halv åtta.
Vaknade strax innan halv sju och trodde jag försovit mig, kände en kula i huvudet på ett litet underligt ställe.. 
Så gick upp tog två alvedon och ändrade klockan från kvart i sju till sju. Tänkte att om jag vilade lite på tabletterna skulle det gå över. Strax innan sju fick jag sms av Valle att hon inte skulle hinna till halv åtta, människan stod och bakade bullar?! *haha* Så då fick jag sovit en timme till! Kanon var det för det hjälpte huvudvärken bort.
Så upp, dra på sig nått att gå ut i, smörjde även in mig *duktig tjej*. Sen gick vi den korta svängen i slingan.
Så en liten promenad blev det iaf. :)
Sen hem där jag störtade ner i soffan under fläkten!
Till slut fick hon övertalat mig att följa med till badstranden, hon lockade med skugga och en bok ;)
Men där vi hamnade nere på Tången fanns det då ingen skugga. Men det blåste rätt bra så det var inga problem.
Jag fick t om badat! Tog sin lilla tid att komma i men i kom jag iaf ;)
Bildbevis finns t om, fast har inte sladden här just nu så orkar inte lägga in kortet. *haha*

Sen vid två åkte vi för att börja med lite mat, blev tonfisk och pasta sallad. Mycket gott!
Och då började det bränna lite på armen... Sen kollade jag mig i spegeln.. Kräftröd!
Ansiktet var så rött, och halsen vit :P Så snyggt. *haha*
Och nu vet jag att jag är bränd på halva ryggen, armarna, ansiktet, bröstet och benen (!).
Oj oj.. Som det kan gå.. Bränner rätt skönt nu, så kommer nog bli en spännande natt ;)
Blir väl kallt vatten och badkaret som gäller ;P

Så nu är nog kräftröd nya favvo färgen...

Var en snabb sväng på tumlaren med, det var varmt!
Men sen sträckte Börje sig nått bak i nacken så det blev inget mer.
Så nu går han  som han har nackspärr, får se om det blir bättre till imorgon.

Nu ligger jag under fläkten och längtar efter glass *haha*
Men får nog göra lite is och tugga på istället.

Nu ska jag bara ligga här.
Hoppas ni haft en bra dag.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0