Ibland...

Ibland... så kommer det tankar och så över en. Som en hink med kallt vatten.
Är egentligen inget jag pratar om, eller ens vill prata om.
Men just nu ligger jag där i den kalla pölen efter "duschen" av kallt vatten.
Är väldigt sällan jag nämner nått av "pölen" men tänkte kanske man kunde skriva lite ändå..

Inte för jag vet vad jag ska skriva eller hur då jag inte vill "tala högt" om det.
Men har en klump i magen just nu... Vet ju att den lämnar mig så egentligen är det väl bara att inte låtsas om.
Allt är som det ska vara imorgon igen.

Nej.. tror inte jag har nått mer att skriva..
Inte här iaf.
Inte nu.
Kanske när jag kan med att prata högt om det :P
Vilket jag gissar kommer att ske.... Aldrig?

Ja ja.

Om jag skulle ta och borsta tänderna och sova då... Men nu är jag inte trött längre!
Hur typiskt är inte det?! *haha*
Kanske borde ta och försöka läsa den där boken jag försökte börja på igår....
Verkar som att K tog en tidig kväll idag, vilket jag tycker hon gjorde rätt i isf!
Hon kan behöva sova lite nu efter jobbandet.



Nej om jag ska göra det där då... Borsta tänderna och så.. Kanske är bra om jag är lite pigg imorgon när jag ska lära mig nya saker.. ? :D
Ska bli kul men på samma gång är jag lite nervös... Är ju inte direkt så jag älskar att svara i telefon ;)
Men där ska jag ju bara skicka dem vidare behöver inte svara på nått så det känns ju bra. *haha*
Tur att jag åt lite vitlöksbröd förut så jag gör gott intryck på dem imorgon.. *hmm* ;P

Nej, natti natt på er.

Kisses





(Låt nu mig tro iaf att ni är ovetandes om vad jag talar om för detta inlägg ska jag glömma nu och vi vet ju alla..
Det man inte minns det har aldrig hänt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är något jag glömt. Men en sak glömmer jag aldrig. Jag finns här för dig. Älskar dig Ungen. Mor

2009-06-02 @ 05:10:28
Postat av: Anonym

Det är något jag glömt. Men en sak glömmer jag aldrig. Jag finns här för dig. Älskar dig Ungen. Mor

2009-06-02 @ 05:10:58
Postat av: Ramona

Jag finns här för dig om det är nåt.

2009-06-02 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0