Gratulationer!

Det ska jag nu skicka till Kristina, min kusin, min "tvilling" och "syster"!

Vi vet väl de flesta om hennes dröm...    

Och idag tog hon saken i egna händer och frågade honom och han svarade ju självklart JA!
Så nu tror jag att det är någon i Bullaren som kanske inte ser ut så här men troligen känner sig sån här i huvudet iaf...



nästa sommar då smäller det!
Då är det dax att dra på sig fin kläderna och leendet,
och kanske några näsdukar till mamma ;)
Och titta på detta...


Återigen, GRATTIS! En massa grattis kramar och massa kärlek!
Jag väntar iaf med spänning att höra om planeringen och så :D

Kommentarer
Postat av: Kristina

TACK TACK TACK i tusen igen!!! Klart du ska få höra mina planer sen, tycker det är jättekul om någon vill höra på mitt pladder ;)

2009-06-07 @ 20:41:48
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0