God morgon, god morgon..

.. hör fåglar sjunga glatt... *sjunger för er*

Klockan är fem över åtta och här sitter jag! Något är fel! ;)
Men kan ju säga att jag hade inte suttit här om jag inte hade tagit Johan till skolan idag. *haha*
Hans far har körtid nu åtta så då fick han åka tidigt och farmor kunde inte ta honom så då fick jag göra det.
Och sen när jag kom hem vid halv åtta kändes det onödigt att lägga sig igen för jag måste ju ringa mellan halv nio och halv tio till det där stället för att kanske få pengar. Hade jag lagt mig hade jag väl somnat ifrån det idag med.
Men tycker inte om det.. För vet inte riktigt vad jag ska säga.... Men men jag får väl stamma mig fram till nått och så får det bli som det blir.

Igår på Tumlaren träffade jag Joseph, han har hoppas av skolan nu (hade väl varit lov ändå nu) och är tillbaka här hemma och på Tumlaren. Han söker jobb och så nere i Skåne där tjejen bor så vi får se hur länge han stannar denna gången.  Han sa att jag gått ner i vikt *haha* Jag höll bara med men egentligen har han fel, för från när han såg mig sist har jag gått upp :P Men men, bara att le och se glad ut ;) Och vara glad över tröjor som är lösa *haha*

Sen var vi ju en sväng i Hunnebo, åkte till mamma och hälsade på henne och syster och barnen.
Sen gjorde jag nog inte mer på kvällen än glo på tv. Var ju hemmafruarna och så.

Usch, nu öppnar dom snart... Eller ja snart och snart..
Men det är ju bra när det är över.
Ni kan tänka det känns lite dumt att sitta i en växel när man känner så här ;)
Men där är det ändå lättare på nått sätt för där är det en roll man spelar typ.
Och än så länge har de varit rätt bra de som ringt, de har vetat vem de velat tala med :P


Oj vilket givande inlägg.. NOT.

Men sen är de ju aldrig det så det är ju ingen skillnad! :P

Nej... om jag ska samla nerverna i ett knippe då och vänta på att klockan går.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0