...

Ytterligare en ledig dag har gått... Och jag har inte gjort nått idag heller!
Eller jo, jag var och tränade men det är det enda nyttiga. Gjorde ett par försök att sitta i solen meeeeeen så tråkigt!
Tröttnar ju så snart jag satt mig där *haha*
På kvällen var Börje och Johan här, vi åt soppa tillsammans *lyx* ;)
Annars vet jag inte vad jag gjort.... Har väl tittat på tv då... Fast vet inte vad jag sett på??
Men imorgon ska jag iaf till kontoret för introduktionen i växeln, skönt att göra nått :)
Och så träning på eftermiddagen är det ju tänkt. Vet inte när bara för vet inte om jag bara ska vara där till tolv eller om jag ska vara där hela dagen? Kanon bra får jag säga :P Men men, det märker jag väl om inte annat.

Såg en säng i Jysk reklamen, en 120 säng. Vill ha! Hade varit så skönt med lite bredare säng men men hittar jag inte de där folken som betalar ett par tusen för använda trosor så är det inget jag ska investera i. Thats life. ;)

Satt och letade kläder på Tradera till 80 tals festen igår kväll eller om det kanske redan var natt då...
Men det mesta är ju i små storlekar så fanns inget direkt i min storlek... Och så hemska saker! *hahaha*
Men det är ju tur att man bara ska ha på sig det en kväll :P
Och är väl inte så man ska dit för att "ragga" heller ;)
Utan dansa, fira Kristina och ha kanon kul med syster yster :)

Nej nu är det snart dax för CSI och jag gäspar redan, så kanske, kanske det blir en tidig kväll...
Blev ju inte riktigt så igår...

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0