Dravel

Idag blev jag väckt av att det ringde på dörren... Var syster med barnen.
Så de fick ju komma in och jag stå upp ;)
Spelades lite tv spel och sen gick vi ut och bort till dagis, där de fick leka lite.
När de åkte hem läste jag en kommentar här att det var visst öppet på cancerfonden idag med!
Var ju synd att vi inte visste det innan men men kommer fler helger.
Tog en snabb dejt med Robin oxå innan jag satt hemma och väntade på att Johan skulle komma från farmor.
Så spelade tv spel medan jag väntade och sen spelade vi tv spel när han väl kom. Och tittade på regnet som öste ner här en sväng.
Vid fem skickade jag hem honom för då hade Börje kommit hem (ja han var hemma tidigare meeeen varför komma hit och hämta barnet direkt för?) så då tog vi (Robin och jag) oss till Komvux och röstade i EU valet.
Jag hade noll koll så det var bara att ta en lapp och kryssa i. Men nu har jag iaf gjort det.
Enda duktiga jag gjort idag.
Försökte allt vara duktig och göra klart pappren till CSN oxå men där ska man räkna ut vad man räknar med att få för inkomst.. Och det är liiiiiiiite svårt när jag inte ens vet vad jag får i lön...
Så det fick jag lägga ner.
Men ska till kontoret en sväng imorgon, så kanske jag får veta då... *mmmm eller hur*

Syster undrade om jag inte ville komma nu på kvällen och spela wii, och det hade jag gärna gjort!
Men vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit och så... Så verkar inte bli nått med det idag iaf.

Måste komma ihåg i veckan att ringa Eva på soc med.. Så man får löst det.
Om jag slutar nattsudda så, så kanske jag är vaken innan de stänger telefontiden.. *haha*

Borde väl ta tag i pluggandet oxå... Men den där som ska stå och piska mig.. H*n är inte här än...

Men ny vecka imorgon och kanske.. ny ork? *haha*


Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0