Dravel

Ja då var det kvällen.
Jag är så glad att jag har en fläkt, under den har jag legat hela dagen.
Är så jag tycker synd om Johan men han är väl stor nog att kunna leka ute ensam antar jag.
Men han låg då här bredvid mig, han tycker väl kanske det är för varmt han med.

Börje fick kört dem till Ikea och hem igen utan nått.
Blev visst inte som tänkt där.
Ja ja så kan det vara.

Imorgon morgon halv åtta är det tänkt jag ska gå ut och gå med Valle som är här mesta delen av veckan :)
Om jag bara visste vad jag ska ha på mig då??
Vet inte hur varmt det är då men är väl säkert vaaaarmt redan då.
Ja ja, hittar väl nått antar jag.
Vi pratade även på bada.. Men det vet jag inte hur pigg jag är på :P
Hon föreslog shorts, för sånt äger jag ju ;)

Nej, trodde jag hade mer att skriva men blev fast i tv:n så fortsätter nog att titta på den ;)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0