Dravel

Nu känns det lite bättre.
Var kanske bara mat som fattades då..
Nu är det iaf inte samma längre som innan.
Maten var god och pojkarna busiga :)
Tur de gillar moster, så hon får springa lite efter dom ;)
Och inte för att de vill springa ifrån henne utan för de vill busa. =)

Men nu är jag hemma igen och väntar på att Jenny ska höra av sig.
Blev visst en lång tur med båten..
Hoppas hon kommer iaf, hon ska färga mitt hår och ge mig lite massage =D
Inte fel alls.
Men annars blir det en annan dag gissar jag, för de är kvar ett tag till här uppe om jag förstod rätt.

Börjar oroa mig för skolan med. Inte så mycket tentorna, fast visst funderar jag på dem med.
Men det är mer när vi börjar och vad för kurs vi ska läsa så man kan försöka fixa böcker.
Jag vet inte vilket datum vi börjar skolan igen..
Känns ju inte helt bra :P
Och böckerna är ju bra att veta vilka man ska ha så man kan försöka få till att köpa dem.
Ska lägga ut mina som jag inte behöver längre här i mitten på augusti tänkte jag.
När skolan närmar sig och så.. Så kanske man kan få sålt några till iaf.
Fick ju bara sålt två förut, men var ju lite fel tid då gissar jag på med.
Nu är nog bättre när det närmar sig skolstart.

Tänk att ett år redan är gjort?!? Hur fort gick inte det då??
Två år kvar bara! Så nu jäklar gäller det att jag hittar min inre plugghäst och fixar detta!
Detta året bjuder på juridisk översiktskurs, grundläggande statestik, statestik med inriktning mot regission och företagsekonomikurser som marknadsföring 2, organisation och ledarskap, extrenredovisning och investeringsbedömning. Blir säkert bra. Tror att juridiken kan vara intressant, statestik vet jag inte riktigt vad det menas med.. Det som jag har lite svårt för är väl organisations kursen då.. Den gick ju inte helt hundra förra gången ;)
Men nu jäklar så ska jag ta tag i detta!
Jag SKA bli ekonom!

Fick inbjudan till gruppintervju till den skolan i Uddevalla jag sökte, men tackade nej eftersom jag bestämt mig för att jag ska gå kvar i Trollhättan. Känns som ett bra beslut. Större bredd och (vill jag tro) större chans till jobb.

Men även om jag vet vilka kurser vi ska läsa vet jag inte vilken som vi börjar med.. Eller om vi börjar som vi gjorde förra året med två kurser på samma gång.. Men det borde man väl få hittat snart på hemsidan..
Men inte än iaf.

Idag kommer iaf Johan hem!
Äntligen, vill jag nog nästan säga.
Gillar inte när han är där och speciellt inte om hon ringer efter bara ett par dar och berättar hur jobbigt det är och hur jobbig han är. Jag tycker självklart han ska få träffa sin mamma! Men när det är så sällan och så långt bort.. Ja då blir jag nervös. Och verkar som jag är den som blir mest nervös?
Nått fel på mig då eller? Men har väl tagit till mig honom såpass att jag går in i rollen som "extra vuxen" jäklar i mig..
Idag träffar jag honom inte tror jag men imorgon skulle jag gissa på =)

Jag vill ha glass.. Nån som vill ge mig en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0