Fredag

Ja då satt jag här igen.. Känns ju ovanligt.
Eller... Nej inte direkt.

Bion igår var iaf lyckad. Johan satt på helspänn mest hela tiden och sa om och om igen "denna filmen ska jag ha", förutom vid ett tillfälle då han sa "denna filmen ska jag INTE ha" men han ändrade snabbt tillbaka när det inte var lika läskigt längre ;)
Han var jätte stolt efteråt att han inte hade blundat en enda gång. =)
Efter bion fick vi vara här hos mig för Börje hade ännu inte kommit hem. Så då blev det kvällsmat och så fick han titta på Bilar tills fadern kom och hämtade honom.

Sen blev jag lika rastlös sekunden de stängde dörren bakom sig.

Och nu går Våra bästa år på tv, wwiiee.

Funderar på att ta mig bort till systemet sedan. Men är ju varmt ute och jag HATAR att gå dit.
Fått handla där i nästan 8 år men känner mig fortfarande så skyldig av att gå där.
Och så vet jag aldrig vad jag ska ha. Men men löser sig väl.

Ska hämta Johan sen med funderar på vad vi ska göra.
Kanske skulle gå till stranden då.
Äh vi får se, slutar väl med att jag är så varm när jag hämtat honom, och då är jag på ett jävla humör, och då hamnar vi inne under fläkten. Stackars pojk.

Ja ja, jag får väl... Starta en disk eller nått.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0