Torsdag

Idag var en otroligt seg dag.
Var ju ensam på kansli, inga mail, nästan ingen post.
Och det jag skulle göra kunde jag inte göra för scannern funkade inte!
Så där satt jag.
Sprang flera gånger till postrummet i hopp om att det fanns nått litet att göra där.
Men inte nått. Inte ens Torbjörn hade massa till mig idag =(
Tolv var det iaf äntligen lunch.
Sen upp på miljö och gjorde det jag skulle.. och det var ju klart rätt snart det med.
Behövde knappt vara i växeln heller på eftermiddagen för det ringde ju nästan inget så hon tyckte inte hon behövde avlösning.
Så där satt jag... Oj vad roligt det är när man inget har att göra. *haha*
Så när jag kom hem har jag bara slappat.
Åt nyss, köttfärsås och spagetti, och guuuuud så gott det var!
Idag hade jag lyckats bra :)
Och nu... Ja nu.. Nu vet jag inte riktigt. Finns inget på tv ju.
Började plocka undan i köket förut, så kanske får fortsätta med det.

Imorgon är det fredagsmys med Robin igen =)
Vi ska ses redan direkt efter vi slutat jobbet. Jag slutar väl senare än vad han gör men då hann han duscha sa han.
Då ska vi panta flaskor *haha*
Det är pinsamt förstår ni och man kan inte göra det själv utan man måste ha med sig nån ;)
Och nån är jag då. Ja ja, mig kvittar det.
Fick iaf sagt till att jag inte kunde ta Johan imorgon nått.
Och då lät människan nästan förvånad som "va varför inte det!", kanske för jag har ett eget liv?
"Vad ska duuu göra". Ja du.

Känner hur jag börjar tappa tålamodet med hur jag tycker han är mot Johan igen.
Ryter ju på han rätt som det är. Men nu har det funkat så bra det sista så vill inte "göra" så vi blir ovänner.
Men snart kan jag inte hålla tyst längre. Och då får han väl bli hur jävla sur han vill.
Men inte idag. Det orkar jag inte.

För ovanlighetens skull bråkade min mobil med mig idag. Plötsligt var den bara mörk.
Den är på för man ser batteriet men inget annat funkar.
Så den fick stanna hemma och vila under eftermiddagen med batteriet urtaget och så, så fick jag använda min gamla telefon. En jävla skit tele är det iaf. Inget att rekommendera.
Men nu funkar den igen bara så där.
Ja ja, så ska det visst funka :P

I natt fick jag sms av en människa, jag blev lite chockad i morse när jag såg att jag faktiskt fått dem, jag trodde det var nått jag drömde. Men jag har antagligen vaknat till, läst och sen somnat och drömt vidare på det.
För jag vet att jag drömt för jag tror INTE jag och Ramona har varit ute och åkt på konstiga vägar på valberget för att komma till tången för att hämta hennes cykel ;)
Var inga bra sms, så det behöver ni ju inte tro, behöver inte tro att det händer nått spännande här inte. *haha*
För det gör det inte. Var mer lite... äckligt?
Jag vill inget ha med den människan att göra heller.
Men men vad ska man göra när man är oemotståndlig? ;)

Nej köket var det!

Ha en fortsatt trevlig kväll och god natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0