Ut, ut, ut!

Just nu har jag sån tok lust att gå ut!
Jag vill ha skoj! Jag vill dansa! Jag vill t om dricka alkohol (?? Oj oj!!).

Jag är trött på att bara sitta och glo och glo ännu mer.
Inte mycket att titta tillbaka på om man säger så..

*Jag minns när jag var 23-45 då satt jag hemma och tittade på tv heeeeela veckorna*

Inte mycket att hurra för när man sitter på hemmet och ska dra roliga historier om ens liv.
Inte för jag tror en kväll gör så mycket till ;)
Men det gör iaf gott för mig just nu!
Då klarar jag mig ett år till eller nått.
Några gånger till har jag väl på mig och gå ut, innan jag blir gammal ungmö med 15 naken katter.

Försökte få lite gensvar igår på facebook, hitta nån som vill gå med.
Men det var lika mycket gensvar där som här på bloggen.
Inte en själ svarade.
Jag behöver fler/nya vänner.
Men orka hitta sådana :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0