Torsdag

Jag får väl fortsätta skriva ändå, på nått sätt kan man inte låta bli trots tristhets faktor??
*haha*
Nästa vecka blir det iaf fortsatt kansli och miljö&bygg, nice. =)
För vet inte hur jag skulle kunna gå hel tid på m&b för känns som att så mycket finns det inte..
Men klart, de hade alltid hittat några pärmar att rensa :P

Idag har jag tänkt jag ska börja läsa när jag kommer hem.. Det är dax nu!
Ska köra varannan dag varannat ämne, blir nog bra. Iaf så här i början sen får vi se när det närmar sig mer.

Idag får jag pannkakor.. Är inte favoriten, men är gratis så det duger bra.
Två räcker sen är det så sliskigt. *haha*

Och i eftermiddag ska jag spendera mesta tids i källaren. Alltid spännande.

Här väntar jag på rast.. Och sen ska jag göra en lista som ska skickas till tidningar och sånt..

Ska nog jaga på dem lite om rasten ;)

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0