Tisdag

Kvart över tio kom han igår!
Då låg vi och nästan halv sov båda två. Så irriterad jag var!
Iväg kom dom snabbt iaf och då hade vi redan borstat tänderna och så så det var bara för mig och släcka och lägga mig.
Det var så skönt. Var så trött igår.
Höll på att somna i soffan vid nio när vi kollade på film.
Fick sån där fin ryckning i armen som Johan undrade över, varför jag i hela friden gjorde så för.
Jag gissar på att han somnade så fort han fått lagt sig i sängen.
Jag somnade iaf kanon skönt.

Sitter i växeln, och prick åtta när jag öppnade den ringde det !
Då ligger man redo på telefon eller??
*haha*
Men imorgon är det tillbaka till det "normala" igen, med mina två avdelningar.
Ska bli rätt skönt ändå.

Fast vet ni, han som lämnar posten är ju rätt söt så kanske borde stanna i växeln ändå ;)

Nej, jobba jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0