Söndag

Idag har det varken hänt eller tänkts så mycket.
Har mest åkt bil.
Börje väckte mig, sin vana trogen, på morgonen. Var inte så tidigt idag iaf =)
Sen kom de hit och tittade lite tv, sen for vi iväg för att hämta hans nya bil.
Han har sålt volvon och köpte idag en billig liten skrot bil för att kunna ta sig till jobbet och så.
Han gjorde visst så tills han hittar "rätt" bil. Ja ja, hans ordningar.
Men vi åkte iaf alla tre för att hämta hem den. När vi var på väg ringde han som sålde den och hade tappat bort nyckeln.
Så vi vände för att åka till Munkedal och kikade lite på Lekfullt. Ett par shorts blev det iaf till Johan.
När vi gick där ringde han iaf och sa att han hittat nyckeln så då åkte vi igen.
Vilka vägar det var upp dit. Inte raka inte. *haha*
Sen gick det sakta hem för det var nått som var lite löst.
Men vi fick parkerat bilen på Traden och åkt till Biltema och köpt den grejen han behövde.
Sen hem, detta tog hela dagen. Åkte vid elva och var hemma vid sex.

Sen fick jag lite besök av Robin och nu sitter jag här och bara tar det lungt.
Är ju jobb imorgon. (inte för jag hade gjort nått större ändå tror jag ;))
Och det är ju viktigt att jag kommer i tid... Hela växeln ligger ju nere ifall jag försover mig :P

Ha en skön kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0