Söndag

Dammsugaren har fått jobba, men då kommer hon visst inte förrän senare.
De skulle ut med båten en sväng.
Så vi skulle göra mat, men nu ska vi kanske till Hunnebo och göra den?
Jag hänger inte meeeed.
Är bara en handske som åker med hit och dit och fram och tillbaka.

Var på Sommarkalaset igår med Jenny och Petri.
Jag sjöng med och dansade loss där på bänken, som man ska.
Någon gång under kvällen tror jag att jag blev stött på, fast hur fan vet man det. *hahaha*
Jag har då ingen aning iaf. Var ju inte igår jag var ute så och träffade folk. *haha*
Men jag får väl låtsas det iaf ;)
Och sen när Haaks började kom syster och diggade med mig :D
Var skönt att inte behöva dansa ensam *haha*

Nej, jag får väl... Göra nått.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0