Räkningar

När jag kom hem låg det en räkning på golvet och väntade på mig.
Alltid lika trevligt ;)
Iaf så var det akassa, vilket de sänkt så det var ju positivt.. Fast nu har jag ju då ljugit för soc.. hmpf..
Fast kan väl inte kallas ljuga om man inte vet om att de ska sänka?
Iaf så stod det även att det var nån betalning jag inte gjort, de skrev inte vilken jag hade missat eller nått?
Är inte det dåligt då? Plus att jag VET att jag inte missat NÅN!
Jag lägger in räkningarna när de kommer, jag kollar innan det dras och jag kollar efteråt för då skriver jag datum på fakturan innan jag sätter den i pärmen. (ja så gör jag) Så jag VET att det är betalt.
De hade nån sida jag kunde gå in på, där står det att jag hade en skuld på 101 kr, från förra månaden??
Så jag tittade en extra gång (men varför skulle jag plötsligt bara betala 99 när  jag betalt 200 sen i oktober eller mer?) och jo 200 kr är dragna. Så då skulle jag ringa.. Men så klart, då var ju telefontiden över.
Det stod att detta KAN vara nån som legat länge.. Men borde de inte kommit liiiiite tidigare då? Inte över ett år senare??
Jag får iaf ta med mig räkningarna, dosan till banken och telefon numret till jobbet imorgon så får jag ringa dem och fråga vad detta är. För jag fattar iaf inte nått så kanske de kan hjälpa mig.
Lite underligt system verkar de ju ha iaf..

Nej nu fick jag visst besök, han ska få göra middag till mig :P

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0