Onsdag

Kontoret är gjort för idag :)
Och jag tycker det är så roligt att vara där, det märker jag på mitt humör iaf.
Var på så gott humör när jag kom hem. *haha*
Och nu är det ju snart måndag och jobb på riktigt! Så om en vecka längtar jag efter ledigt? ;)

Tycker det går bra i växeln, ja så bra det kan gå iaf :)

Sen när jag gick hem fick jag erbjudande att åka bak på en cykel. *haha*
Men tackade då nej.. Känns inte så säkert kanske. *haha*

Ska hämta Johan på fritids sedan, Börje jobbar. Vi får se hur det går med nacken och så.
Och till kvällen blir det fredagsmys.. Fast det bara är onsdag.
Robin undrade om vi skulle ta det idag och det kan vi göra tycker jag :)

Sen imorgon och fredag.. Ja då gör jag nog inte så mycket och sen är det ju lördag och kalas! :)

Men nu ska jag dricka mer vatten och ... ja jag vet inte..
Glo på tv? ;)

Jo just det.. Jag ska chocka er lite med!
Vet ni vad jag har på mig idag?!
Klänning!! Kan ni tänka er??
Det kan knappt jag. Känns helt fel. *hahaha*
Men vad ska man göra när det är varmt :)
Så så har det fått bli...

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0