Onsdag

Idag funderade jag starkt på om man fick stanna hemma från jobbet i brist på kläder att ha på sig.
Men det fick man inte fick jag till svar när jag frågade om råd.
Så fick tagit på mig nått. Vet varken om det matchar eller ser bra ut..
Men vad sjutton ska jag göra när allt ligger i tvätten och jag alltid glömmer ställa upp mig på tvättid?
Saknar att ha tvättmaskin i lägenheten!
Men men, jag kom på att jag har mage som väller över allt jag har på mig så då får jag väl bara godta det och gå runt sån.
Blir de äcklade får de väl se till att köpa mig mer kläder då :P

(obs, så illa tror jag inte det ser ut ;) jag försökte allt dölja det värsta med en skjorta över)

Men får nog se till att fixa tvättid snarast om jag ska ha nått och ha på mig.
Under dessa veckor jag jobbat nu har jag kommit på att jag gillar inte kläder.
Eller ja.. Inte när jag måste hitta nått att ha på mig och inte bara kan slänga på mig ett par mjukisbyxor eller nått annat man kan gå runt i hemma utan att bry sig. Sommar är det med och även om det inte är varmt ute så är det varmt inne så jeans (vilket jag ändå inte har några hela par av) dör man ju i om man ska ha på sig.
Och jag som älskar gå i klänning och kjol äger väl... Två eller tre klänningar jag kan ha på jobbet?
Och en kjol? Fast idag har jag på mig en annan kjol.. Känner mig så dum i kjol men vad ska man göra.
Det gäller bara att försöka föra sin kylskåps kropp med bravur. ;P

Nej nu ska jag jobba lite, vänta på posten och sen upp och prata med Henrik om saker som ska diareiföras på Miljö.
(han jobbar bara förmiddag så är inte där när jag är där)

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0