Onsdag

Då var ännu en dag avklarad på kontoret. =)
Imorgon blir jag ensam på kansli... Men det ska nog gå fint.
Hoppas det finns att göra bara.
Och på fredag eftermiddag ska jag sitta i växeln, ensam!
Det är det nog värre med :P

Hämtade Johan på fritids, Börje jobbar så han kunde inte själv, så på vägen hem passade jag på att gå till apoteket.
Fick köpt min astma medicin. Så skulle den kosta alltid! 151,50 gav jag för den.
Något bättre än 680!
Var sista uttaget med så nästa gång kommer vara så där dyr eftersom det då gått ett år.
Men nu har jag den iaf. MEN så klart, stressad som jag känner mig bland mycket folk, glömde jag ju köpa alvedon och eeze... Men men behöver det inte just nu och alvedon har jag några kvar.
Viktigaste var ändå astma medicinen kan man tycka.

Nu är Johan ute och leker med en kompis, skönt när han har någon att leka med så :)
Här blir det ju mest fia med knuff eller tv spel. Känns inte helt bra men vet inte vad man ska göra.
Ingen direkt större plats att leka på och måla och sånt är han inte så där jätte intresserad av ;)
Bara jag som vill måla. *haha*

Nej jag ska nog plocka in disken som jag startade när jag gick hemifrån efter lunch.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0