Oj...

Tydligen fanns det en massa folk på blogg.se men inga på msn :P
Eller ja, inte nån av de som kommenterade känner jag..
Och har inte lust att sitta och kolla runt på dem allihop nu på jobbet.
Nu har jag inget att göra igen.
Diariefört klart, posten är klar och sprungit runt och se upptagen ut är klart.
Så nu ska jag bara vänta en halvtimme på att tiden ska gå..
Fast.. tog ingen rast.. Så kanske det är "lagligt" att gå hem tidigare då?
Jag tycker inte själv jag är särskilt långsint.. Men just mot tekniska kan jag inte känna att jag vill träffa dem och rakt inte sitta och fika med dem :P
O ja, löjlig till tusen! Men jag vill inte.
Det känns inte bra.
Kanske om de hade haft vett att förklara sig (nu är det ju nååågot sent för har väl gått två år snart eller nått :P) men iaf så man fattat vad som hände och hur det låg till.
Men nej, istället kan de knappt se på mig och de försöker prata lite. Visst jag kanske inte verkar trevlig tillbaka men jag hälsar och svarar på tilltal. Och ja, jag vet att alla på avdelningen inte kan hjälpa vad en chef eller tre bestämmer..
Men det går ut över dem ändå. Så är det bara.

Ska ringa till Börje och höra om vi ska åka tidigare.
Ja då satt han i telefon.. var ju lite förvånande.. Eller.. Nej kanske inte :P

Idag fick jag erbjudandet om en gratis flytt till Norge.
Allt jag behöver göra är att säga till Karen "Börje och jag är tillsammans" så kommer hon och hämtar mig och mina saker! *haha*  Bra att veta om jag skulle få för mig att fatta norska? ;) Eller kanske studera det så jag iaf fattar nått? :P
Jag vet iaf var kompisarna står i frågan :P
En ska hämta mig för flytt en annan ska ha en "intervention" (engelska). Ni vet en sån då man samlar familj och vänner och man ska konfrontera en människa med missbruk. ;)

Nej ska nog packa mig ihop snart.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0