Modeblogg? Neeej bara ett kort ;)

Gjorde ett försök till att modeblogg förut ;)

Hahahahahahaha! Nej då, men ville visa hur det såg ut när jag inte såg ut som ett skatbo i huvudet.
Sen såg jag ju inte ut så så fort jag lämnade lägenheten men iaf den sekunden det tog att ta kortet.
Ser ju lika dum ut på kort som vanligt men det bjuder jag på ;)
Är inte så ofta jag visar mig, möjligen det händer en gång till i helgen men man vet aldrig ;)

Håll till godo iaf ;)



Kom på förut att man ska ju inte ha ränderna åt det hållet....
Men det bjuder jag på det med, orka bry sig heeeela tiden.

Fortsatt trevlig kväll.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt

2009-07-03 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0