Lunch...

Rent tekniskt har jag lunch nu.

Och jag har haft sååå mycket att göra hela förmiddagen! Knappt så jag kunnat sätta mig ner ens.. Typ.. *harkel*

Och nu har jag vandrat upp och satt mig.
Var tidig till jobbet idag, redan tjugo i åtta var jag här.. Hur nu det gick till?
för jag gick upp 7 minuter över fem, jag sorterade tvätten, letade kläder, gjorde mig i ordning och tog frukost.
Och ändå var jag klart så tidigt??
Så skulle det vara alltid.
Och nu är jag här innan vi börjar, för jag ska kunna gå hem tidigt så jag kan få börja tvätta.
För nu har jag fixat tvättid! Så i eftermiddag ska jag väl hinna nån tvätt iaf..
Ska även träffa Robin och spela yatzy, det gjorde vi igår med.
Jag bara förlorade.. Vann väl två gånger kanske av 9 eller nått.. *haha*
Men men, en omgång fick jag tre yatzy så det var ju kul då iaf ;)

Nej nu har jag massor att göra igen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0