Lite tur ibland

Ha ha! Ibland har man lite tur iaf :)

Fick mitt lilla paket från Halens. Har varit på jakt efter ett par vita leggings som går till vaden.
Hittade ett två pack på Halens, ett par vita och ett par svarta för billig peng. Men så var man tvungen att beställa för 200 för att få beställa, så då hittade jag en så söt och billig klänning/tunika. Ville egentigen haft den röda men fanns inte kvar så blev blå. Och nu provar jag det och.. Jag tror jag är nöjd!
Helt otroligt.
Ja jag vet, ska inte slösa med pengar. Men detta ska inte betalas förrän i slutet på juni och kan delbetalas så det ska jag väl klara. Och nu har jag iaf nått mer att ha på mig. Klänningen/tunikan kan nog vara varm... Men det märker jag ju om inte annat. Annars har jag ju svarta leggings nu så jag kan ha min andra klänning jag köpte för ett par år sen.
Fast den kanske är varm den med. *haha* Märker jag.

Nu kan jag iaf gå och hämta honom sedan ;)

Tog ett kort... Har inte med huvudet för det ser ut som ett skatbo just nu.
Men det är på kläderna iaf.
Godkänt?



Btw... Ser ni formen på urrigningen.. Ser du Karen? ;)

Kommentarer
Postat av: carro a

jättesnyggt=)

2009-07-03 @ 20:38:57
Postat av: Ramona

va fin du är!! tummen upp

2009-07-03 @ 21:21:18
URL: http://mittlivsomramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0