Klippa eller inte

Jag vill nog klippa mig.. Eller ja, jag borde iaf toppa mig för topparna är inte roliga.
Men skulle ändå vilja göra nått nytt. Har funderat lite på lugg. Inte massa lugg och vill nog inte ha en helt rak en, men ändå så det är lite lugg.. Fattar ni?
*haha*
Vill dölja min panna helt enkelt *haha*
Hårfärg har jag hemma så det skulle Jenny vara så snäll och hjälpa mig med till helgen eller nästa vecka, så det blir mörkt igen. Gillar det inte som det är nu. Men så såg jag lite gamla kort här om dan med Johan.. Och jag gillar allt det där röda jag hade för många år sen med... Men det får bli mörkt, tror det blir svårt att få det jämn rött nu ;)
Sen ska jag nog fråga syster lite snällt om hon vågar sig på att toppa mitt hår..
Nått riktigt frisör besök har man inte råd med iaf *ha ha*
(Nej Carro, menar inte luggen nu, bara resten. Så du behöver inte vara rädd ;))
Och har man en syster som kan klippa lite med saxen så får man väl utnyttja det.. Eller? :P
Håret skulle antagligen behövt sig en inpackning eller fem med.. Är så torrt och jobbigt..
Men det kan ju inte få allt heller ;)

Ja ja, hade jag kommit mig till frisören hade det väl slutat som vanligt ändå, kommer ut och ser likadan ut som när jag gick in.
Nej titta lite på tv då.

Hej.

Kommentarer
Postat av: carro a

klart jag hjälper dig=)

2009-07-15 @ 08:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0