Galen? Senil? Kommunal arbetare?

Har jag blivit lite galen?
Har kommunal arbetet satt sig i hjärnan på mig?
Jag är SÄKER på att jag skrev ut ett kompendie över Internationell ekonomi med...

Men inte har jag nått sånt häfte nån stans??

De andra låg på ett och samma ställe.. men inte det?

Glömde jag få med mig det? Men allt låg ju på samma ställe på jobbet med..

Eller har jag lagt det nån annan stans för jag skulle vara duktig och börja läsa tidigare?

Jag minns inte! Inte mer än att jag skrev ut det.

Kollade bland böcker och anteckningar men inte där låg det heller..

Skumt..

Jaja, jag får väl läsa böcker och anteckningar istället, och kanske skriva ut det på nytt imorgon då..

Är på engelska det häftet men lättare engelska..

Vi får se.


Oj, nu började det tok regna igen!

Skönt det höll upp när man gick hem iaf. *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0