Fredag

Ja jag lever..
Men har inte haft tid ;)
Och när jag haft tid har jag inte haft ork..
För tydligen blir man rätt trött i huvudet av att sitta i en växel har jag märkt. *haha*
Sen är det ju inte direkt en massa som händer heller ;)
Var lite tårta och så för mamma när hon fyllde, var hos syster igår och tåg ett par mackor typ, hade Johan hela kvällen då Börje var och hämtade en till bil och så har jag ju jobbat va klart.
Jag har en ny bekantskap som jag tänkte berätta mer om senare ;)
Men är ingen varaktig bekantskap.

Sitter nu i växeln, är rätt lungt. Har försökt att läsa lite skol grejer men det visar sig vara rätt svårt att göra för när man väl läst två meningar har det ringt och så börjar man från början och så håller det på så.
Inte mycket som går in då *haha*

Nästa vecka blir det förmiddagar på kansli och eftermiddagar på miljö.
Blir nog bra.
Fick även beslut från Eva idag, så får pengar denna månaden med! Wwiiee!
Visserligen drar de pengarna tillbaka nästa månad direkt från lönen ;)
Men men, jag kan iaf betala denna månaden :P
Hon var så snäll och gjorde det klart innan hon gick på semester nu, så var där på lunchen och skrev på en fullmakt och beslutet. (fullmakten var ju för att kunna dra pengarna direkt då i augusti)

Nej nu får jag väl se upptagen ut på annat vis..

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0