Första dagen

Så då har jag gjort första arbetsdagen!!
Det känns så skönt att komma igång.
Även om det varit lite blandat idag.
Förmiddagen var rätt seg, gick igenom data programmet och allt sånt jag jobbade med i somras.
Visade sig att jag kom ihåg rätt bra ändå. Sen fanns det ingen dator till mig så fanns inte mycket jag kunde göra.
Så en stund klippte jag mappar.. :P
I växeln var det tvärtom, där var det stressigt och jag kände mig inte alls redo för att sitta där ensam.
Det kommer bli en tuff vecka att sitta där ensam! Men man får bara ta det lungt och så får det bli som det blir.
På miljö var det som vanligt, jag kom rätt snart in i det och där flög tiden iväg!
Kan ha varit för jag hade att göra hela tiden kanske? ;)

Sen när jag kommit hem så fick jag middag, jag bara tittade på. *haha*
Så det ska vara eller?
Sen har jag mest lyssnat på hans drömmar om bilar och allt vad det nu är.
Själv pratade jag mest på glass för det ville jag ha. *haha*

Men nu sitter jag här, kanske ska se på tv.. Får ju bli tidigt i säng så man kommer upp imorgon.
Andra dagen brukar vara de värsta tycker jag. När man inte är van med att gå upp tidigt.
Men det blir nog bra. Jag får iaf jobba och komma ifrån väggarna!

Låg igår när jag skulle sova och hade en massa saker att skriva...
Men nu kommer jag inte ihåg nått av det?
Ja men just då var det bra iaf, bara att då skulle jag ju sova så tänkte då inte gå upp och starta datorn för det.

Nepp, tvn kanske..

Hej.


Jo förresten... Vet ni vem som har namnsdag idag?! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott. Älskar dig även om jag missade din dag. Kram Mor

2009-07-07 @ 05:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0