En fredag i juli

Nej mamma, jag vet. Inte skriva på jobbet.

Men nu gör jag visst det ändå.
Jag har så mycket att göra så jag är överhopad av jobb *harkel*
Mitt huvud känns som lätta moln *harkel*
Och det enda jag känner för mående är "bra" mående *harkel*

En kanon fredag helt enkelt!
*HARKEL*

Och på måndag. Då ska jag lära mig hur man delar på sig.
Spännande värre.. För då ska jag ha hand om tre olika arbeten..
Växeln, posten/diareiföringen på kansli och detsamma på miljö.
Jag är en jäkel på att jobba jag!
*harkel*
Men ska ju bli spännande att lära sig att dela sig i minst två.
Inte alla som kan det!
Ja ja, allt löser sig. Är ju inte så mycket med diarieföringen.. Hoppas jag.
Men just nu med mitt huvud som lätta moln och mitt bra mående så vill jag bara sätta mig och gråta över det :P
Trots att jag själv sa i början på veckan att det skulle gå bra.
Men sen har jag inget hört och jag trodde det löste sig på annat vis.
JAG MÅSTE LÄRA MIG ATT SÄGA NEJ.

Men iaf så har jag fått jagat Börje till apoteket så han fick köpt lite tabletter för molnen i hjärnan.
Kan ju inte gå med moln där heller!
Och så tror jag vi ska äta lunch, för lite mat kanske hjälper det med..

Jag har ju glömt säga med. Jag har fått tillbaka min telefon!! :D
Och än så länge funkar den bra *ta i trä*.
Fattas ju lite nummer till folken i skolan och andra (tror tex att jag inte har rätt nummer till Emma)
men när de hör av sig får jag dem ju ;)

Jag har även anmält mig till omtentorna.
Och vunnit flera omgångar i yatzy. Och förlorat ungefär lika många tror jag :P
Men kul har vi och det är huvudsaken! =D

Fredag idag, men inget fredagsmys med Robin. Han ska till Lysekil med Christian, Robin och hans tjej tror jag och göra stan osäker på Takida.
Men har lånat ett par filmer av honom som jag kan se på, kanske Börje kommer med.
Så det löser sig.
Imorgon är det sommarkalaset här i Kungshamn, vi pratade på (Börje och jag) att gå ner och titta på Haaks, som ska spela.
Men är väl som vanligt, vi pratar på det och sen sitter vi hemma ;) *haha*

Nu  blev det lite långt igen..

Men men, det får ni ta. ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0