Dravel

Blev tvättat igår, dammat och dammsugit. Inte illa!
Sen blev det även en timme på stranden i vattnet.
Då var Johan nöjd iaf, han pratade om att bada från det han kom vid sju.
Och sa att vi skulle dit om vi hann efter jag tvättat klart. Och det hann vi ju :)
Sen hem, stressad! För då blev klockan så mycket plötsligt och jag skulle till Carro för att göra mig i ordning inför kvällens bravader. Så det var bara in i duschen, komma ur den svettig men utan salt ;)
Slänga ner allt jag kunde hitta i en påse och så kom Börje och körde mig dit.
Väl där fick man iaf lugnat ner sig lite, fick Christian till att göra mig två smörgåsar för äta glömde jag ju innan va klart.
Syster fixade sminkningen, mamma hjälpte mig med tofsen och så var man redo!



O la la... Snygging!

Lillebror bestämde sig för att följa med, ja en kvart innan vi åkte eller? *haha*
Så vi åkte hela syskonskaran =)

Kvällen var trevlig, jag dansade och dansade och sjöng. Var ju musik jag kände igen! ;)
Sen slutade det som vanligt, jag blev varm och varmare och då började huvudet dunka och med det kom illa måendet.
Wwiiee... Så det sista innan vi åkte satt jag på utsidan eller försökte dricka vatten på toaletten.
Gick ju lite si och så.
Hemvägen satt jag och stirrade på vägen och vågade knappt gäspa. *haha*
Men hem kom jag, då var det bara borsta tänderna och ramla i säng.

Och det gjorde gott för vaknade iaf utan huvudvärk :)
Hade t om stängt av ljudet på telen, men vad hjälper det när det rings på dörren istället.
Där stod Börje som gjort det till vana att väcka mig? *haha*
Han skulle iväg och jobba, Johan kommer hit sedan efter lunch nån gång.
Och så ville han åka till sportshopen, för han har inga shorts eller byxor att ha längre, sedan när han slutat.
Så då åker vi väl alla tre. Roligare än att bara sitta här iaf.

Och imorgon.. Imorgon är det måndag!
Och jag ska börja jobba =)
Äntligen!!

Men nu ska jag hoppa i duschen.
Håret ligger fortfarande lite som i en tofs och sminket är kvar för det orkade jag då inte bry mig om när jag kom hem.

Ha en skön söndag.

Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0