Dravel

Hemma, uppkrupen på soffan.
Så skönt!
Var en lång dag på jobbet, så seg. Men till slut var den ju slut. :)
Så nu sitter jag här och tittar på tv, mätt är jag med.
Johan ska visst komma snart, Solveig skulle visst hämta honom halv sju hos Carro..
Och då kommer han hit. För Börje jobbar, han jobbade på Holmens till fyra eller nått men så åkte han direkt till Smögen där han tydligen jobbar med något tillsammans med Christoffer.
Men vet inte hur länge han tänkt jag ska ha honom. För han vet inte när han slutar.
För tydligen kan han inte säga till att han måste hem??
Jag vill gärna träffa Johan, inte det. MEN tycker ju att hans pappa kan träffa honom oxå.
Pojken kom igår, då jobbade han och sen har han jobbat hela dagen idag.
Är väl ett under att Johan ens känner igen honom när de bara ses när han ska sova..
*hmpf* Där kom lite undertryckt halv ilska fram? Hahaha.

Förhoppningsvis inte för sent, för han ska ju sova så han orkar upp imorgon till fritids.
Och jag längtar till att få krypa ner i sängen under täcket.
Det ska bli så skönt, när det väl är dax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0