Denna dagen över

Japp då var fredagsmyset över :)

Och jag är helt ensam på msn... :(
Men men får väl slänga mig i sängen istället. Är ju inte helt fel det heller.

Imorgon har jag en lugn dag, inget planerat förrän vid kvart i fem då jag ska gå upp till Solveig och möta upp Johan som då har varit med sim mormor och morfar på sjön och sen åker vi till Hunnebo och går på bio.
Ice Age går visst där då :) Så det blir nog bra :)
Och Börje betalar så det är ännu bättre ;)
Han jobbar så därför följer inte han med.
Idag var han inte hemma förrän efter åtta så blir antagligen likadant imorgon.

Sen är det snart måndag! Och jag kan, förhoppningsvis, få lite ordning på mig ;)
Kände det när jag kom från kontoret idag att jag var på ett så bra humör och allt kändes bra.
Var så skönt! Höll visserligen bara i sig i två timmar men ändå ;)

Nej jag får väl ta och lägga mig i sängen, finns säkert nått att slö titta på, på tv.
Brukar det iaf göra på något sätt ;)

Så natti natt på er.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0