Dagen är över

Ja se då har denna dagen gått den med.
Hämtade Johan strax efter tre. Så då satt vi här och försökte komma på nått att göra.
Till sist så gick vi iaf till Tången och badade. Kan inte påstå att jag varit där och badat nått direkt förr.
Men det var ju riktigt bra tycker jag. :)
Förutom den äckliga jätte krabban som jag, som tur är, simmade över. Hade jag satt foten på den eller han gått över min fot hade jag nog dött. Äckliga krabbor. *haha*
Johan tyckte jag var sååå mesig och feeeg. Tills det visade sig att han var ju minst lika feg själv :P

Efter ett tag gick vi oss hem, och så gjorde vi tacos med Börje.
Så var en helt okej kväll får jag säga. Inte för varm, men det var nog vattnet som gjorde det. *haha*

Nu ska jag sätta mig och sortera tvätten, för ska tvätta imorgon morgon. Börjar bli tomt på kläder här.
Sen ville han iväg och bada igen, men vi får se vad vi hinner med och ur vädret är.

På kvällen ska jag ju iväg och kalasa, så får ju hinna fixa mig vacker och så först.
Tänkte jag skulle göra det hemma hos syster, alltid roligare att göra det tillsammans. Men vi får se hur det blir.
Måste leta lite bilder på sminket de hade för har då ingen aning om hur man ska vara sminkad.
Det enda jag vet är att de använde blå maskara. *haha*

Nej nu ropar tvätten på mig...
Lika bra att få det gjort nu så jag bara kan springa ner imorgon bitti och slänga i det.

Ha en trevlig kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0