Inte längre den 1:a januari

Vilken dag, rätt skön faktiskt.
Lämnade inte sängen på hela dagen utan låg/satt i den, kollade på tv och med datorn framför mig.
Efter åtta gick jag till Robin och glodde på tv, vi såg Day after tomorrow som gick på trean och sen slö tittade vi lite till på serier och så.
Han kämpade på att få kontakt med kameran via datorn oxå så han kunde lägga in de stackars korten som blev igår. :)
Han sa jag skulle få dem så jag hoppas på det ;)
Gick väl hem vid tolv tror jag, kändes som det var dax då, för vi båda gäspade på.
Men så kom man hem och det trötta var som bort blåst.

Kan även berätta att den lampan jag köpte till skrivbordet funkar fint, lyser starkt men den gör allt vääääldigt varmt!
Och det är inte direkt kallt i denna lägenheten i vanliga fall.

Imorgon åker Johan till sin mamma, hoppas han får det bra där.
Jag hade velat träffa honom innan han åker men har inte blivit så.
Men han kommer ju snart hem igen. :)
Hoppas hans lillebror ska dit oxå så de får träffas, han saknar ju honom och mamma.

Gjorde ett numerologi test eller vad jag ska kalla det. Där jag skrev in när jag är född och vad jag heter.
Och fick du fram olika siffror med olika betydelser..

Namnstal4Uttryckstal. Hur du uttrycker dig själv i livets olika situationer.
Ödestal3Talet berättar vad du bör göra här på Jorden och vad du kan uppnå.
Personlighetstal6Konsonanterna i ditt namn berättar mycket om den praktiska sidan i livet, bland annat sysselsättning och personliga relationer.
Själstal7 Vokalerna i ditt namn återspeglar vad du längtar efter att åstadkomma här i livet, dvs. den subjektiva aspekten av din personlighet.


Här kommer vad siffrorna betyder, tar bara de som kom fram till mig :

4. Stabil, Beslutsam, Säkerhet, Konservativ, Praktisk, Följer regler, Systematisk, Solidarisk, Objektiv.

3. Intelligent, Social kompetens, Social, Utbildad, Kreativ, Dynamisk, Dramatisk, Uttrycksfull, Kommunikativ.

6. Harmoni, Kreativitet, Konst, Rättvisa, Balans, Kärlek, Medlidande, Service, Symboler, Ansvar, Skydd, Omhändertagande, Samhälle, Sympati.

7. Filosofisk, Tyst, Analytisk, Introspektiv, Förstående, Intuitiv, Inspirerar, Kunskap, Medveten, Studier, Meditation.

"Testet" finns på denna sidan : http://www.twice.se/astro-numerologisk-kalkyl.html

Tycker det är lite kul med sådana där test och så :)
Alltid något att roa sig med när man har tråkigt :P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0