Tisdag

Karen sov visst igår. Och det kan hon behöva så det är ett godkänt skäl till att inte hålla mig sällskap.
La mig i sängen vid nio igår, något tidigare än vanligt.
Men låg och kollade lite på idrottsgalan och bläddrade. Gott att man kan se tvn från sängen. Någorlunda bra iaf ;)
Fick skrattat lite åt Robert Gustaf(v?)sson som föreställde Per Gessle! *hahahaha* Som tydligen bara bryr sig om pengar, hahahahaha.
Sen när det var slut tänkte jag stänga av och sova men bläddrade förbi nått så jag började undra vad de visade på tv!
Var visst en brittisk dokumentär om en "Oskulds skola" *hahahaha* Så då önskade jag lite att Karen hade femman och var vaken så hon kunde se detta galna med mig! Han fick lära sig saker och det tafsades och höll på. Funderade på om de verkligen gjorde så i England. Men visade sig att det var i Amsterdam så då fattade jag. Helt sjukt var det iaf.

Så hade vi ju föreläsning idag, och har märkt det att jag lyssnar rätt bra i början och sen hör jag inget.. Inte när han bara maler på iaf. Och när man tittar på alla andra ser alla lika undrande och oförstående ut som man själv känner sig.
Men efter lunch räknade vi lite, då var vi pigga och med både Dalsi och jag. Mycket enklare. Så vi fick t om gjort en av tre uppgifter som ska in på måndag. De andra två förstår vi inte än eftersom vi inget gått igenom det.
Och vi skulle egentligen varit där till tre men tio över två slutade vi, så jag var hemma en timme tidigare :)

Nu ska jag sätta mig med det där kuliga igen så det blir gjort så man kan gå på nästa grej!

(Ingen ny spis idag heller... men är ju hemma imorgon så.. ;))

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0