Orkar inte.

HUR kommer det sig att samma kläder ser helt olika ut?
På samma dag bara nån timme emellan?!??!
Provade byxor och ett linne förut, såg okej ut så tänkte det blir det.
Sen tog jag av det för att duscha och så. Och nu är det på igen och ser hemskt ut!!!
Jag ORKAR inte detta mer!!
Vill inte mer.
Fy fan säger jag bara.

Nu ska jag fixa här och sen gå till bussen.
Och där ska jag sitta och gråta en skvätt för mig själv, nej ska jag väl inte folk kan ju se mig då men ska försöka läsa lite.
Sen ska jag dricka mig snygg kanske? Tror inte det funkar och tycker det är äckligt så bara det kommer vara en svår uppgift.
Nej, blir nog som alltid. Le utåt men innan för bara tänka på hur folk ser mig från sidan med dubbelhakan hängandes och magen hänger ut på sidorna.


Bye.

Kommentarer
Postat av: carro a

älskade underbara syster. jag å du tar MINST en dag i veckan och tränar/går... jag vill ju så gärna hjälpa dig- kramar

2009-01-31 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0