Onsdag

Nu har jag varit vaken, nästan hela tiden sen tio i sju då klockan ringde och jag tog min tvätt ner i källaren.
Nu är tvätten nästan färdig, har en masin i torktumlaren som blir färdig nån gång.
Brukar ta tid den där tumlaren. Men var ingen som skulle tvätta efter mig som stod på tid iaf så känns lungt.
Det jag inte gillar är att det luktar i hela lägenheten av tvätten. Inte gott luktar tvätten heller.
Så har öppet balkongen för att få lite luft här.

Har fått bytat gardiner, tänkte ta nya gardiner meeen blev de som var innan för de jag tänkte ha i rummet gick inte på gardinstången och i köket kändes det som de passade bäst.
Men men så kan det vara. Har iaf fått upp något annat än julgardinerna ;)
T om en disk har gjorts och kan ni tänka.. Jag har t om fått upp draperi i badrummet! Det är inte illa :P

Men sitter här med huvudvärk och inte mår helt bra.
Men hoppas det går över snart. Är väl bara för jag tänkte på det igår att jag nog inte haft huvudvärk på ett tag?
Kändes så iaf. *haha*

Ja.. Får väl ta och vika det som är torrt, det som kommer från första torktumlar omgången.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0