Lööööööördag

Ja, då var det lördag.
Och det ligger snö ute.... Ser kallt ut.
Så ska man försöka hitta nått att ha på sig, som man kan ha ikväll. Orkar inte ha med mig extra kläder för att byta där.
Och det är inte så lätt när man känner sig som en flodhäst i allt och alla byxor utom ett par ligger i tvätten.
Är nog dax att tvätta nästa vecka.
Men sminka mig gör jag där.. Kanske... Känns ju inte som jag brukar sminka mig så mycket så den maskara jag tar på mig här hemma funkar nog fint hela kvällen med. *haha*
Är ju bara att komma på vad mer som ska med. Astma medicinerna ska med. Så långt har jag kommit.
Pyjamas oxå. Ja ja, får väl packa ner nått bra. Behöver ju inte nått värst, är ju hemma imorgon igen.
Kudde ska med! För det hade hon ingen extra.
Undra vad jag kommer glömma... Helt säkert kudden.

Har fortfarande ingen lust. Åka iväg och visa mig för folk jag inte känner? Nej tack.
Men men får ju komma dit för hennes skull och brukar ju bli bra när jag väl kommer iväg på sakerna.
Så här är det ju alltid. Har ingen lust när jag ska åka men får så kul när jag väl är där.

Nej nu ska jag väl packa så jag kan sätta mig och plugga en sväng innan bussen går.

Bye bye.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0